מלכודות עכברים


סוגי מלכודות עכברים
נוכחות של עכברים בבית היא לא נעימה וטומנת בחובה סיכונים לנזקים שונים. החדשות היותר אופטימיות הן שיש פתרונות בהם ניתן לעשות שימוש בכדי ללכוד את אותם העכברים והם יבואו לידי ביטוי בסוגים שונים של מלכודות עכברים. ניתן למצוא מגוון מלכודות אשר ייעודן ללכוד את העכברים, כאשר כל אחד מהסוגים מבוסס על טכניקה אחרת. אז בכדי לבחור את המלכודת האפקטיבית והמתאימה ביותר, חשוב בשלב הראשון להכיר את כל האפשרויות אשר מוצעות, את היתרונות שלהם ואת הסיכויים להשגת המטרה אותם הם טומנים בחובם. 

אלו מלכודות קיימות?
בין סוגי המלכודות הנחשבות לאפקטיביות כמו גם פופולאריות יותר, על הסוג הראשון נמנות מלכודות הקפיץ, מדובר במלכודת שברגע בו העכבר דורך על המלכודת הקפיץ פועל. בכדי שהמלכודת תפעל, צריך לשים פיתיון. המלכודת הורגת את העכבר בצורה מהירה. מלכודת נוספת, היא מלכודת הדבק, מדובר במשטח קלקר או קרטון עליו מונח הפיתיון, ברגע שהעכבר דורך על המלכודת או נדבק ולא יכול לזוז. החיסרון הגדול של המלכודת הזאת טמון בעובדה שיש צורך להרוג את העכבר. סוג נוסף של מלכודת, הנחשבת להומנית יותר היא מלכודת כלוב המתכת. שמים במלכודת פיתיון וברגע שהעכבר נכנס אל המלכודת, הדלת נסגרת עליו. עם המלכודת הזאת, לא חייבים להרוג את העכבר, ניתן לשחרר אותו – כמובן, שחשוב לשחרר אותו רחוק מאוד מהבית, בכדי שהוא לא יחזור. יש גם פתרון נוסף, רעל עכברים, חשוב להדגיש כי כיום ישנם פתרונות למניעת גישת ילדים וחיות מחמד לפיתיונות המורעלים באמצעות תיבות האכלה סגורות, וחשוב לוודא שמדביר מקצועי נוקט בכל שיטות הזהירות.

בוחרים את המלכודת
בעת בחירת מלכודת עכברים, חשוב להכיר כל מלכודת לעומק ובמידה ואתם חוששים מההתמודדות עם אותן המלכודות, כדאי ליצור קשר עם מדביר מקצועי, אשר יבצע את עבודת ההדברה עבורכם. מדביר מקצועי המבצע הדברה ירוקה, יגיע לבית שהוא מצויד במלכודות איכותיות ואפקטיביות ותוך זמן קצר הוא יתפוס את העכבר או העכברים אשר מסתובבים בבית. כך שאם אתם מתלבטים או שאין לכם את הרצון לטפל בנושא הזה באופן עצמאי, כדאי ליצור עם מדביר מקצועי ומנוסה, אשר מתמחה בלכידת עכברים

יניב בר עזרא
מדביר מוסמך המתמחה בלכידת כל סוגי המכרסמים, לרבות עכברושים, עכבריםחולדות.


יניב בר עזרא - לוכד מקצועי ומיומן 
ייעוץ טלפוני חינם - 052-3280710