לוכד חולדות

לוכד חולדות – נפרדים מהאורחות הלא קרואות 
נדירים האנשים אשר יוכלו לחיות עם הרעיון שהם, משפחתם וחיות המחמד שלהם הם לא הדיירים היחידים בבית וגם חולדה או מספר חולדות עברו לחיות איתם בבית. למעשה, רק המחשבה על כך שסיטואציה שכזאת יכולה לקרות תעורר ברובנו חלחלה. אבל מה לעשות, לעיתים, אין לנו שליטה על זה ובוקר בהיר אחד, אנו עלולים לגלות על קיומן של האורחות הלא רצויות. אז רגע לפני שנלחצים או שוקלים לעבור דירה, חשוב לעשות מעשה ולהזמין לוכד חולדות מקצועי ומנוסה. כמובן, שאם יש לכם מבעוד מועד מספר טלפון של לוכד שאתם סומכים עליו, אז השקט יחזור לביתכם בצורה יותר מהירה. גם אם אין ברשותכם מספר טלפון שכזה, אנחנו חיים בעידן האינטרנט והגישה למספר טלפון ולפרטים של לוכד חולדות מהאזור שלכם היא קלה ופשוטה. 

כיצד להתמודד עם תופעת החולדות?
גם אם גילתם שיש לכם חולדות בבית, יש חדשות טובות והן טמונות בעובדה שלוכד חולדות מקצועי, יוכל ללכוד אותן בתוך זמן קצר ואתם תוכלו לחזור לחיי השגרה נטולי החולדות שלכם. לוכד חולדות יגיע לדירה עם מלכודות מקצועיות ואיכותיות באמצעותן הוא יוכל לתפוס את החולדות בתוך זמן קצר. בדרך כלל הלוכד גם יבצע מספר פעולות נוספות אשר ייעודן למנוע בעתיד הקרוב את חזרת תופעת החולדות. כמובן, שגם אתם מצדכם צריכים לנקוט בפעולות מנע ובין היתר: לא להשאיר מוצרי מזון חשופים, לאטום חורים וסדקים בקירות ולהקפיד על ניקיון הבית. 

אז איך מזהים חולדות?
אנשים רבים עלולים להתבלבל בין חולדות לבין מכרסמים אחרים דוגמת עכברים – בעיקר אנשים החווים פעם הראשונה מפגש עם מכרסמים. הדרך להבדיל ביניהם היא על פי הגודל של המכרסם, החולדה גדולה משמעותית מהעכבר – בערך פי 3. דרך נוספת להבדיל בין חולדה למכרסם אחר, היא באמצעות הזנב – לחולדה יש זנב ארוך ועבה במיוחד. 
אם אתם רוצים להבטיח קבלת שירות של לוכד מקצועי ומנוסה, אתם מוזמנים ליצור קשר ותוך זמן קצר ממועד השיחה הלוכד יכול להיות כבר בדרך אליכם.
בהדברת חולדות מומלץ לבצע גם טיפול סביבתי בין אם זה במחילות ,בשוחות הביוב, מרתפים ,מקלטים ועוד.


מדביר מוסמך המתמחה בלכידת כל סוגי המכרסמים, לרבות חולדותעכבריםעכברושים.

יניב בר עזרא - לוכד מקצועי ומיומן 
ייעוץ טלפוני חינם052-3280710