לוכד עכברים

יניב בר עזרא - לוכד מקצועי ומיומן 
ייעוץ טלפוני חינם - 052-3280710
מדביר מוסמך מתמחה בלכידת כל סוגי המכרסמים

לוכד עכברים – עושים את הבחירה הנכונה
גם אם לא הבחנתם בעכבר בפועל, תוכלו לדעת אם יש לכם כזה בבית, על ידי זיהוי העקבות אותם הוא נוהג להשאיר אחריו – אלו יכולים להיות סימני כרסום על המשקופים והרהיטים ואלו יכולים להיות הגללים שלו – שהינם בגודל גרגירי אורז וצבעם שחור. בלילה, כשהבית שקט, ניתן גם לשמוע את הרעשים והציוצים של העכברים. כך יוצא, שאם יש לכם חשד סביר או שאתם יודעים בוודאות שיש לכם לפחות עכבר אחד בבית, במקום לעלות על הכיסא ולא לרדת ממנו מספר שעות, חשוב לעשות מעשה וליצור קשר עם לוכד עכברים. לוכד עכברים מקצועי ומנוסה יגיע אליכם הביתה תוך זמן קצר ותוך שימוש בשיטות לכידה שונות, יתפוס את העכברים וידאג שהמטרד הזה יהווה את נחלת העבר.

כיצד לוכדים עכברים?
ישנן מספר שיטות שונות המיועדות ללכידת עכברים: הדרך הראשונה היא לקנות את אחת מאותן מלכודות המיועדות לשימוש ביתי – העניין הוא שלא תמיד המלכודות הללו תהיינה יעילות ובמקרים רבים, יעבור זמן רב עד שהעכבר ייתפס במלכודת. דרך נוספת היא כאמור, ליצור קשר עם מדביר עכברים מקצועי ומנוסה. מדביר מקצועי ומנוסה אשר עושה שימוש בשיטות של הדברה ירוקה, יגיע עם מלכודות מקצועיות ופיתיונות יעילים ולא יעזוב את הבית לפני שכל העכברים ילכדו במלכודות. בכך לא תסתיים עבודתו של המדביר ובשלב הבא, הוא יעשה שימוש באמצעים שונים אשר ייעודם להבטיח שמטרד העכברים לא יהווה את נחלתכם בשנית בזמן הקרוב.

מקפידים על בחירת איש המקצוע
לוכד עכברים חייב להיות איש מקצוע מנוסה ומיומן אשר במסגרת עבודתו הוא עושה שימוש בציוד המתקדם ביותר אשר ייעודו ללכוד את העכברים. מהסיבה הזאת, חשוב לבצע את הבחירה בלוכד בצורה נבונה ומושכלת ועל ידי כך להיות שקטים בידיעה שאיש המקצוע יבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר והעכבר או העכברים אשר נמצאים בביתכם יילכדו על ידו.
יש לכם עכבר בבית? מעוניינים בשירותיו של לוכד עכברים מנוסה ומקצועי? אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר ובתוך זמן קצר יגיע אליכם מדביר מקצועי ויוודא שהמטרד הזה יהווה את נחלת העבר שלכם.

מדביר מוסמך המתמחה בלכידת כל סוגי המכרסמים, לרבות עכברים, עכברושיםחולדות.

יניב בר עזרא - לוכד מקצועי ומיומן 
ייעוץ טלפוני חינם052-3280710