הדברת מוסדות

הדברת מוסדות – תדירות השירות 
מכרסמים, מקקים וחרקים, עלולים לפקוד בהמוניהם מוסדות מסוגים שונים ולפגוע בפעילותם השוטפת. בכדי שתופעה זאת לא תהווה את נחלתם של המוסדות השונים, קיימת חשיבות גבוהה להקפיד על ביצוע פעולות מנע מסוגים שונים ובראש ובראשונה הקפדה על הנושא של ההדברה. הדברת מוסדות צריכה להתבצע על ידי חברות הדברה מנוסות שיש ברשותן את כל הציוד המקצועי והמתאים לביצוע הדברה מקצועית. כמובן, שחברה מקצועית אשר מתמחה בהדברה צריכה להחזיק ברשותה גם אישורים שונים אשר מסמיכים אותם לבצע את עבודת ההדברה.  

הדברות על בסיס קבוע
הדברת מוסדות, הוא שירות אשר צריך להתבצע על בסיס שוטף. ההדברות אמורות להתבצע כנגד כל המזיקים הקיימים ועלולים לפקוד את המקום ובין היתר: הדברה נגד תיקנים, הדברה נגד עכברים ומכרסמים אחרים והדברה נגד כל הסוגים האחרים של מזיקים. שירות ההדברה חייב להיות יסודי, כך שעל המדבירים לדאוג שלא תהיה אפשרות לחדירת מזיקים מכל סוג אל המקום. בכדי להבטיח ראש שקט וידיעה שאין סיכוי ולו הקטן ביותר לסבול ממכת מזיקים כאלו ואחרות, קיימת חשיבות להשתמש בשירותיה של חברת הדברות מקצועית וברגע שחברה שכזאת נמצאת, כדאי לשמור לה נאמנות ולהשתמש בשירותים הללו על בסיס קבוע. 

גם לאסתטיקה וגם לניקיון
שירות של הדברת מוסדות חיוני לא רק ברמת האסתטיקה והניקיון של אותו המוסד, אלא גם קשור לרושם שאותו המוסד יעשה על מבקריו ועל לקוחותיו. כמובן, שגם עובדי המקום, לא ישמחו קרוב לוודאי מחברתם של מכרסמים, מקקים או מזיקים אחרים. מכל הסיבות הללו, יש חשיבות גבוהה לנקיטה בכל הצעדים האפשריים כדי שתופעה זו לא תהווה את נחלתם של אותם המוסדות – בלי קשר לתחום העיסוק שלהם לא לטווח הזמן הקצר ובטח שלא לטווח הזמן הארוך.

הדברת מוסדות חינוך באמצעות פעולת ניטור  הוא שירות אשר צריך להתבצע על ידי אנשי המקצוע המובילים בתחומם וכחלק מכך חרטו על דגלם מקצועיות ללא פשרות. במידה ואתם מעוניינים בשירות זה ורוצים להבטיח את קבלת השירות הטוב, המקצועי והאיכותי ביותר, אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום והמדבירים כבר יצאו אליכם. 

יניב בר עזרא מנהל החברה בעל ניסיון כהנדסאי בניין ,מעניק לכם ייעוץ נוסף  לצורך מניעת מזיקים בשיטת IPM המשלבת אמצעים ומערכות הדברה מבלי לפגוע בסביבה המטופלת.

 חומרי ההדברה בהם אנו משתמשים ידידותיים לסביבה 
בעלי תו תקן, אשר אושרו במלואם ע"י המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות.

יניב בר עזרא - מדביר מוסמך
שרות אדיב מהיר ומקצועי, אחריות מלאה.
ייעוץ טלפוני חינם052-3280710